امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اضافه کردن پوشه و فایل های دلخواه به مای کامپیوتر!!
نویسنده : نازنین تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392

 در آدرس بار کامپیوتر خود آدرس زیر را وارد کنید:

 

 %AppData%\Microsoft\Windows\Network Shortcuts

 

  

سپس هر برنامه یا پوشه ای ای که دوست دارید، در کامپیوتر خود مشاهده کنید و دسترسی سریع تری به آن داشته باشید، در اینجا پیست کنید:

مثلا من پوشه ها و برنامه هایی که بیشتر با آن ها سروکار دارم، پیست میکنم:

43 1024x732 اضافه کردن پوشه و فایل های دلخواه به مای کامپیوتر!!

در این روش باید به این نکته توجه داشت که هنگام پیست کردن فایل مورد نظر خود روی گزینه ی “Paste Shortcut” در کلیک راست، کلیک کنید.

Right اضافه کردن پوشه و فایل های دلخواه به مای کامپیوتر!!

حالا به مای کامپیوتر بروید و فایل یا برنامه مورد نظرتان را مشاهده کنید.



باز کردن برنامه ها با فشردن چند کلید
نویسنده : نازنین تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1392

 ساخت کلید میانبر دلخواه برای فایل ها و دستورات

 باز کردن برنامه ها با فشردن چند کلید

 

  میانبرهای صفحه کلید ترکیبی از چند کلید هستند که با فشردن همزمان آنها، و یا حتی یک کلید می توانید کارهای ویژه ای را به راحتی و سریع تر انجام دهید در واقع این کلیدها دسترسی به برنامه ها و امکانات ویندوز را برای شما راحت تر خواهد کرد  که به طور معمول نیاز به چندین کلیک ماوس خواهد بود. بدون شک فشردن یک کلید در صفحه کلید به مراتب راحت تر از گشودن پنجره های متعدد برای دستیابی به هدفی مشخص خواهد بود. میانبرهای صفحه کلید می تواند تعامل با کامپیوتر را آسان تر کرده و باعث صرفه جویی در زمان کار با ویندوز خواهند شد.

 

  باز کردن برنامه ها با فشردن چند کلید از صفحه کلید کامپیوترتان

 

 تعجب برانگیز خواهد بود که درهر جایی از ویندوز که باشید به راحتی بتوانید با فشردن چند کلید از صفحه کلید، برنامه ای را بازکرده و دیگر نیاز به رفتن به دسکتاپ و دوبار کلیک کردن توسط ماوس بر روی آیکن نرم افزار نباشد.شاید با خود بگویید که این کار را راحت تر نیز می توانید انجام دهید و نیاز به کلید میانبر نیست و تنها کافیست که نرم افزار مربوطه را به Taskbar (نوار پایین ویندوز)بچسبانید و هر وقت که به آن نیاز داشتید روی آیکن نرم افزار کلیک کرده و آن را باز کنید اما این کار نیز دردسرهایی را دارد و شلوغ شدن تسکبار را به همراه خواهد داشت. برای دیدن راهی بهتر با ما همراه شوید.


باز کردن برنامه ها تنها با یک کلید

 

    در نخستین گام از نرم افزار ، پوشه و یا حتی درایوی از ویندوزتان یک شورت کات بسازید. این کار با راست کلیک کردن بر روی آیکن برنامه مورد نظر و انتخاب واژه Create Shortcut میسر خواهد بود.

  

باز کردن برنامه ها تنها با یک کلید

 

اکنون که یک شورتکات از برنامه ساختید روی آن راست کلیک کرده و گزینه properties را انتخاب نمایید.

 

 

باز کردن برنامه ها تنها با یک کلید

 

با انتخاب گزینه properties ، پنجره تازه ای نمایش داده می شود. در پنجره properties به تب Shortcut رفته و در مستطیل کنار واژه hortcut key کلیک کنید و سپس یک کلید بر روی صفحه کلید را بفشارید(مثلا B ،البته شما نمیتوانید از کليد هاي  Esc ,Tab , Spacebar , Prntscr , Shift ,Back space  به عنوان کليدهايي براي اين کار استفاده کنيد.و در پایان نیز با زدن دکمه OK  کار را به اتمام برسانید. اکنون می توانید با فشردن کلیدهای Ctrl+Alt+B در هر جای ویندوز که هستید برنامه مورد نظرتان را باز کنید.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به آموزش ترفندهای کاربردی در ویندوز7 و سایر ویندوزها مي باشد.