امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

افزودن Computer به تسکبار ویندوز 7
نویسنده : نازنین تاریخ : پنج شنبه 17 اسفند 1391

 افزودن Computer به تسکبار ویندوز 7

 

cfghjukl.png

همانطور که می‌دانید My Computer در ویندوزهای ویستا و 7 به Computer تغییر نام داده است. در صورتی که بخواهید دسترسی سریعتر به محتویات Computer و درایوها داشته باشید می‌توانید آن را به تسکبار ویندوز 7 اضافه کنید و نواری را به آن اختصاص دهید.
بدین منظور:
در صورتی که تسکبار خود را Lock کرده‌اید بر روی فضای خالی از تسکبار راست کلیک کنید و Toolbars > New Toolbar را انتخاب کنید. (ترفندستان)
از منوی سمت چپ Computer را انتخاب کرده و Select Folder را بزنید.
خواهید دید که نواری به این نام اختصاص داده می‌شود.
از این قابلیت
 می‌توانید برای اضافه کردن هر فولدری به تسکبار استفاده کنید.



ترفندی مخفی برای بستن Windows Explorer در ویندوز ویستا و 7
نویسنده : نازنین تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391

 

ترفندی مخفی برای بستن Windows Explorer در ویندوز ویستا و 7


همان طور که می‏دانید یکی از اصلی‏ترین پروسه‏های فعال در محیط ویندوز، explorer.exe نام دارد. وظیفه اصلی explorer.exe که تحت نام Windows Explorer شناخته می‏شود مدیریت فایل‏های موجود بر روی هارددیسک است. گاهی ممکن است بنا به هر دلیلی نیازمند بستن این پروسه باشید. در این زمان اکثر کاربران از محیط Task Manager برای بستن explorer.exe اقدام می‏کنند. اما در صورتی که از ویندوز ویستا و 7 استفاده میک‏نید بایستی بدانید راهی خیلی ساده از فشردن Ctrl+Alt+Delete و انتخاب explorer.exe از آن لیست بلند بالا وجود دارد. هم اکنون به معرفی این راه مخفی خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
بر روی منوی Start کلیک کنید.
سپس کلیدهای Ctrl به علاوه Shift را به طور همزمان بگیرید ولی دستتان را از روی آن دو کلید برنداریدو بر روی فضای خالی از منوی Start راست کلیک کنید 
خواهید دید که در منوی ظاهر شده، علاوه بر Properties گزینه Exit Explorer نیز به چشم می‏خورد که با انتخاب آن می‏توانید Windows Explorer را ببندید.

لازم به ذکر است برای بازگردانی Windows Explorer بایستی Ctrl+Alt+Delete را بزنید و Start Task Manager را انتخاب کنید. از منوی File بر روی New Task کلیک کنید و در پنجره جدید explorer.exe را تایپ کرده و Enter بزنید.

image

 

 


روش دیگر برای مخفی کردن Windows Explorer:

 

 

Ctrl+Alt+Delete را بزنید و Start Task Manager را انتخاب کنید و روی explorer.exeدر processes کلیک کنید و گزینه end processes را انتخاب کنید.    

 

 

و برای بازگردانی windows explorer  رویFile کلیک کنید و (...new task(Run را انتخاب کنید و explorer را درون آن بنویسید تا دوباره windows explorer ظاهر شود.

 

 



ساخت پوشه با اسم con
نویسنده : نازنین تاریخ : دو شنبه 14 اسفند 1391

 

ساخت پوشه با اسم con                                                                                                                                                                                                                                      Create CON Folder in Windows

 

 شاید تا به حال براتون پیش اومده باشه که بخواهید اسم پوشه ای که درست کردید رو con بزاری و احتملا هم که نتونستید. ما تو این قسمت بهتون آموزش میدیم. 

 

 

-اگر میخواهید نام  فولدر یا عکس یا هر چیز دیگری را تغییر دهید روی F2 بزنید

-روی اسم کلیک راست کنید

 

-Insert unicode control character را انتخاب کنید

-کلیک روی ZWJ کنید

-عبارت con رو تایپ کنید

و اسم فولدر شما con خواهد بود.

نکته: این مشکل که نمیتونید این اسم رو انتخاب کنید به این علت هست که con از عبارات رزرو شده ی ویندوز هستند(مثلا CON اختصار CONsole هست.). این فایل رو نه تنها روی دسکتاپ بلکه هیچ جای دیگه هم نمیتونید ایجاد کنید.

از جمله عبارات دیگه ای که نمیتونن به عنوان اسم فولدر باشن اینا هستن:

PRN, AUX, NUL, COM1, COM2, COM3, COM4, COM5, COM6, COM7, COM8, COM9, LPT1, LPT2, LPT3, LPT4, LPT5, LPT6, LPT7, LPT8, LPT9

یا یه روش ساده تر: یه New Folder بسازید و اسمش رو این طوری انتخاب کنید: دکمه Alt رو نگه دارید و عدد 255 رو تایپ کنید و بعد con یا هر نام دیگه ای که مایل بودید رو تایپ کنید و بعد Enter بزنید

 

 



هشت ترفند جالب و مفید مرورگر گوگل کروم
نویسنده : نازنین تاریخ : جمعه 11 اسفند 1391

 

هشت ترفند جالب و مفید مرورگر گوگل کروم


 
 

فارنت: حالا که مرورگر گوگل کروم گوی سبقت را از دیگر رقبا دزدیده و به محبوب ترین مرورگر دنیا تبدیل شده است خوب است چند ترفند و نکته آن را یاد بگیرید تا اگر از کاربران آن هستید از این پس بهتر از این مرورگر استفاده کنید.

یک – ساخت اپلیکیشن از وبسایت های مورد علاقه

شاید دوست داشته باشید آیکن یک وبسایت را همواره روی دسکتاپ خود داشته باشید و دوست نداشته باشید برای مراجعه به وبسایت مورد علاقه تان مجبور به باز کردن مرورگر باشید.

برای این کار کافیست به وبسایت مورد نظرتان بروید و سپس بر روی دکمه آچار در نوار ابزار گوگل کروم کلید کنید. حالا گزینه Tools و سپس Create application shortcuts را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید یک شورتکات از وبسایت مورد علاقه تان بر روی دسکتاپ، تسک بار و یا منوی استارت ایجاد کنید که با باز کردن آن تنها یک صفحه جداگانه سایت مورد نظرتان را باز می کند و خبری از مرورگر و امکانات اضافی آن نیست.

دو – پین کردن تب‌ها

حتماً چندین سایت هستند که شما روزانه و یا حتی هر ساعت چندین بار آنها را چک می کنید. این سایت ها می توانند سایت های خبری مورد علاقه شما، سایت های اجتماعی یا سرویس دهنده های ایمیل باشند.

توصیه می کنیم این نوع سایت ها را به شکل تب های پین شده داشته باشید، برای این کار کافیست روی تب مورد نظر کلیک کرده و گزینه Pin tab را بزنید. به این ترتیب تب مورد نظرتان به صورت کوچک تر و دائمی در سمت چپ ثابت خواهد ماند به این ترتیب تب های مهم شما در حالی که همیشه باز هستند جای کمتری را اشغال می کنند و در میان تب های دیگر شما نیز گم نمی شوند.

سه – پرکردن خودکار فرم های اینترنتی

برای این کار برنامه های زیادی وجود دارند اما آسان ترین راه استفاده از قابلیت پیش فرض مرورگر گوگل کروم است. کافیست روی دکمه آچار کلیک کنید و Settings را بزنید.

سپس عبارت Autofill را در قسمت جستجو وارد کنید و Manage Autofill settings را انتخاب کنید و از آنجا می‌توانید مشخصات مورد نظرتان را وارد کنید.

چهار – محاسبات و تبدیل واحد ها در نوار آدرس جادویی

نوار آدرس کروم تنها یک آدرس بار ساده نیست و نام عادی هم ندارد؛ Omnibox نامی است که برای این نوار در نظر گرفته شده است چرا که این نوار قابلیت های مخفی ویژه ای نیز دارد.

اگر قصد دارید یک محاسبه عددی کوتاه انجام دهید کافیست در نوار Omnibox شروع به تایپ کنید و جواب به صورت جادویی نمایش داده می شود. قابلیت های این نوار به همینجا ختم نمی شود چرا که می توانید تبدیلات واحد را نیز انجام دهید.

پنج – باز کردن تب های بسته شده اخیر

ممکن است برایتان پیش بیاید که تب هایی را اشتباهاً ببندید و یا اینکه نیاز به باز کردن تب هایی پیدا کنید که قبلاً باز کرده اید.

برای این کار هم می توانید بر روی فضای خالی کنار تب ها راست کلیک کرده و Reopen closed tab را بزنید و هم اینکه این کار را با کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+T روی کیبردتان انجام دهید. با چند بار فشردن تمامی تب هایی را که قبلاً بسته بودید در جای قبلی خود باز خواهد شد.

شش – نمایش دکمه Home

هر مرورگر یک یا چند صفحه Home یا همان صفحه خانگی دارد. اگر علاقمند هستید این دکمه را روی نوار ابزار گوگل کروم نیز داشته باشید تا بتوانید با فشار دادن یک دکمه یک وبسایت خاص را باز کنید.

طبق روش های قبل به Settings بروید و گزینه Show home button را فعال کنید. از همانجا می توانید صفحه خانگی خود را نیز با فشردن گزینه Change تغییر دهید.

هفت – تسک منیجر کروم

حتماً می دانید علت کند شدن مرورگر بعضاً صفحات بسیار سنگین و یا افزونه های مخرب و سنگین هستند. اگر می خواهید بدانید دقیقاً چه چیزی مرورگر کروم شما را کند کرده است کافیست با کلیک روی دکمه آچار و گزینه Tools عبارت Task manager را پیدا کنید.

این قابلیت به شما نشان می دهد که هر وبسایت باز شده یا افزونه دقیقاً چه مقدار از حافظه رم را اشغال کرده و چند درصد از سی‌پی‌یوی شما را استفاده می کند. با انتخاب هر مورد و انتخاب End process می توانید پروسه مورد نظر را ببندید.

هشت – چند شورتکات مفید کیبرد

برای سرعت عمل در کار هیچ چیز جای استفاده از میان‌بر ها یا همان شورتکات های کیبرد را نمی گیرد.

در اینجا چند شرتکات مفید را برایتان عنوان می کنیم:

Alt+F: باز کردن منوی آچار

Ctrl+J: باز کردن صفحه دانلود ها

Ctrl+H: باز کردن صفحه تاریخچه (History)

Ctrl+Tab: حرکت بین تب ها

Ctrl+1,2,3,4…: سوییچ به تب مورد نظر

Alt+Home: باز کردن صفحه خانگی

Ctrl+Shift+B: نمایش/مخفی کردن نوار Bookmark

Ctrl+W: بستن تب جاری

Space: اسکرول کردن صفحه

Alt+D: تایپ سریع در منوی آدرس

Alt+Right/Left Arrow: رفتن به صفحه قبلی یا بعدی



آموزش تصویری و کامل نرم افزار قدرتمندNero 9
نویسنده : نازنین تاریخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391

                                                                                             

282 آموزش تصويري و كامل نرم افزار قدرتمندNero 9

                                                                        


ادامه مطلب
همه چیز درباره TASK MANAGER ویندوز
نویسنده : نازنین تاریخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391

 

همه چیز درباره TASK MANAGER ویندوز

سیستم عامل,برنامه,task manager,سیستم

Ctrl+Alt+Delete ؛ عملی که روزانه همگی ما بارها انجام میدهیم تا خود را از دست مشکلات پیش آمده برای ویندوز خلاص کنیم. اما آیا تمامی توانایی Task Manager این است؟ Task Manager ابزار بسیار سودمندی است که اطلاعاتی درباره برنامه ها و فرایندهای اجرا شده بر روی سیستم و میزان مصرف منابع توسط این برنامه ها و فرایندها ارائه میدهد. از این ابزار بسیاری از مواقع برای عیب یابی سیستم استفاده میشود و این امکان را میدهد تا برنامه های را متوقف و یا اجرا کنیم. در این ترفند قصد داریم به معرفی بخش های مختلف این ابزار بپردازیم.

دو روشی که برای اجرای Task Manager بکار میرود به قرار زیر است:

1- Right-Click کردن بر روی یک قسمت خالی از Task Bar و انتخابTask Manager از این بخش.

 

2- فشردن سه کلید Ctrl+Shift+Esc (ابتدا Ctrl و Shift را نگاه دارید و سپس Esc را بزنید) و یا همان دستور معروف Ctrl+Alt+Del.

 

در همه سیستم ها بعد از اجرای Task Manager باید حداقل سه تب Applications ،Processes و Performance نمایش داده شوند.

تب Applications برنامه های اجرا شده بعد از ورود به سیستم را نمایش میدهد ؛ بسیاری از مواقع که برنامه ای در کار خود دچار مشکل میشود و قادر به پاسخگویی به فرامین شما نیست این پنجره شما را قادر میسازد برنامه را با انتخاب آن و زدن دکمه End Task متوقف کنید.

تب Processes کلیه فرایندهای اجرا شده را با ذکر کاربر، مقدار مصرف CPU و Memory نمایش میدهد و این قابلیت را داراست تا مقادیر دیگری را نیز نمایش دهد که از منوی View قابل تنظیم است ؛ شاید بسیار پیش آمده که بعد از نصب یک برنامه و درایور جدید متوجه میشوید که سرعت سیستم بصورت قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کرده است. برای شناسایی مشکل اولین کاری که باید انجام داد مراجعه به این قسمت و اطمینان از این که هیچ فرایندی به غیر از System idle process به طور ثابت مقداری بالاتر از 80 درصد ندارد. اگر با چنین مساله ای برخورد کردید باید حتما آن فرایند بخصوص را خاتمه دهید و مطمئن شوید که بعد از راه اندازی مجدد سیستم آن فرایند بخصوص مجدداً اجرا نمیشود.

تب Performance بصورت شماتیک تغییرات سیستم را در استفاده از منابعی نظیر CPU و Memory نمایش میدهد.

 

برای استفاده از اطلاعات ارائه شده در این پنجره استفاده از اطلاعات زیر برای آشنایی با برخی گزینه ها لازم میباشد:

CPU Usage: درصد زمانی که پردازشگر مشغول به کار است (ثابت ماندن این مقدار در بالای 80 درصد نشاندهنده ضعف سخت افزار و یا مشکل نرم افزاری است و نیاز به تحقیق و جستجوی بیشتر جهت کشف منبع مشکل است).

 

CPU Usage History: یک نمای گرافیکی که میزان فعالیت پردازشگر را در طول زمان نشان میدهد.

 

PF Usage: مقدار مصرف Page File و یا همان حافظه مجازی بر روی دیسک را نمایش میدهد و اگر مقدار آن به انتها رسیده باشد بهتر است فضای بیشتری به آن اختصاص بدهیم.

 

PF Usage History: نموداری که تغییرات در مصرف Page File را نمایش میدهد و تغییرات زیاد این نمودار نشان دهنده نوعی ضعف یا مشکل در قسمتی از سیستم است.

 

Commit Charge: مقدار حافظه اختصاص داده شده به برنامه ها و سیستم عامل را نمایش میدهد.

 

Physical Memory: مقدار حافظه فیزیکی نصب شده بر روی سیستم ( RAM ) را نمایش میدهد.

 

Kernel Memory: مقدار حافظه اختصاص داده شده به هسته سیستم عامل (Kernel) و درایورهای موجود را نمایش میدهد.

مرور زمان و کار با این ابزار بسیار سودمند تعبیه شده در ویندوز شما را هر چه بیشتر با قابلیت های بسیار جالب آن در ردیابی و شناسایی مشکلات آشنا میسازد. بنابراین سعی کنید کمی بیشتر به آن توجه داشته باشید.



معرفی سه ابزار مفید در ویندوز 7
نویسنده : نازنین تاریخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391

 

                                     معرفی سه ابزار مفید در ویندوز 7

                          تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

ویندوز 7 علاوه بر زیبایی و سرعت بالاتر نسبت به نسخه های قبلی، ابزارهای جدید و کاربردی دارد که استفاده از آنها انجام برخی از امور را آسان تر می کند. شاید استفاده از برخی از این ابزارها نیاز شما به نرم افزارهای اضافی را نیز مرتفع کند. در این مقاله سه ابزار مفید Windows Mobility Center، Magnifying Glass و Snipping Tools را معرفی می کنیم و نحوه استفاده و کارایی آنها را بررسی می کنیم.

 
Windows Mobility Center

با فشار دادن کلیدهای Windows+X در کامپیوترهای پرتابل مانند نت بوک، نوت بوک یا تبلت ها، داشبورد مربوط به ابزارهای موبایل نمایش داده می شود که از طریق آن می توانید شبکه بی سیم Wi-Fi را کنترل کنید، حجم صدا را تنظیم کنید، میزان شارژ باقی مانده باتری را مشاهده کنید، روشنایی نمایشگر را کم و زیاد کنید، اطلاعات بین کامپیوتر و تلفن همراه خود را همگام کنید و سیستم را به حالت Presentation تغییر حالت دهید تا ScreenSaver و Sleep غیرفعال شوند. حالت Presentation برای زمانی که قصد دارید یک فایل پاورپوینت را به دیگران نمایش دهید و یا فیلم تماشا کنید کاربرد دارد.

 

Magnifying Glass

با فشار دادن کلیدهای Windows بعلاوه + و Windows بعلاوه - این ابزار فعال می شود و به شما اجازه می دهد تا بر روی هر قسمت از تصویر بزرگنمایی داشته باشید. این قابلیت در هنگام مطالعه متون و موارد اینچنینی کاربرد دارد.

            

Snipping Tool

روش قدیمی برای گرفتن عکس (Screenshot) از صفحه را فراموش کنید. پیش تر برای گرفتن عکس از صفحه مجبور بودید دکمه Print Screen را در کیبرد فشار داده، سپس نرم افزار Paint را باز کرده و تصویر را در آن Past کنید. اما در ویندوز 7 ابزار جدیدی با نام Snipping Tools اضافه شده است که این کار را بسیار ساده تر انجام می دهد و علاوه بر این امکانات جالبی مانند تصویر تمام صفحه، گرفتن تصویر از بخشی از صفحه، گرفتن تصویر از یک فرم و غیره را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد. برای اجرای نرم افزار عبارت Snipping Tools را در جعبه جستجوی منوی استارت (درگوشه سمت چپ، پایین صفحه) وارد نمایید



یافتن سریع فایل‌ یا پوشه‌ در یک پوشه‌ی شلوغ
نویسنده : نازنین تاریخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391

 

یافتن سریع فایل‌ یا پوشه‌ در یک پوشه‌ی شلوغ

یافتن سریع فایل‌ یا پوشه‌ در یک پوشه‌ی شلوغ

فرض کنید در محیط Windows Explorer وارد یک پوشه می‌شوید که درون این پوشه فایل‌ها و پوشه‌های فراوانی نیز وجود دارد. اکنون در صورتی که قصد داشته باشید تا سریعاً و بدون استفاده از قسمت Search فایل یا پوشه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنید چه خواهید کرد؟ در این ترفند به معرفی یک روش بسیار آسان اما کاربردی خواهیم پرداخت که می‌توانید بسیار سریع پوشه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنید.

برای این کار:
کافی است تنها پس از ورود به پوشه‌ی مورد نظر شروع به تایپ کاراکترهای ابتدایی فایل یا پوشه‌ی مورد نظر خود به شکل سریع کنید.
خواهید دید که فایل یا پوشه به حالت انتخاب درآمده است.
برای این کار نیازی به استفاده از قسمت Search نخواهد بود و تنها کافی است در محیط پوشه با دانستن نام فایل یا پوشه‌ی مورد نظر، حروف ابتدایی آن را تایپ نمایید.
اکثر کاربران می‌دانند که با تایپ حرف اول فایل یا پوشه می‌توان مجموعه‌ی فایل‌ها یا پوشه‌هایی که با این کاراکتر شروع می‌شوند را پیدا کرد. اما بسیاری از این که می‌توان کاراکترهای بعدی را نیز وارد کرد بی‌اطلاع هستند.
البته دقت نمایید همانطور که گفته شد بایستی تایپ کاراکترها را سریع و بدون اتلاف وقت انجام دهید.
به عنوان مثال در صورتی که به دنبال فایلی با نام beytoote باشیم، با وارد کردن beyt فایل ما پیدا شده است.



افزودن سطل آشغال به تسکبار ويندوز
نویسنده : نازنین تاریخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391

 

افزودن سطل آشغال به تسکبار ويندوز

افزودن سطل آشغال به تسکبار ويندوز

 

حتماً شما نيز با عملکرد Recycle Bin يا سطل آشغال ويندوز آشنا هستيد. کليه فايل‏ها و فولدرها پس از پاک شدن مستقيماً به سطل آشغال ويندوز منتقل مي‏شوند و در نهايت با پاکسازي سطل آشغال مي‏توان آنها را حذف نهايي کرد. در صورتي که از ويندوز ? استفاده مي‏کنيد قطعاً با تسکبار جديد و قابليت‏هاي مختلف آن آشنايي پيدا کرده‏ايد. در اين ترفند قصد داريم نحوه اضافه کردن Recycle Bin به تسکبار ويندوز را براي شما بازگو نماييم. به طوري که همه جا و در همه حالت مي‏توانيد به سطل آشغال دسترسي داشته باشيد.

 

 

براي اين کار:

ابتدا بر روي فضاي خالي از صفحه دسکتاپ راست کليک کرده و New > Shortcut را انتخاب نماييد.
در پنجره باز شده در محل مورد نظر عبارت زير را وارد نماييد:

 

explorer.exe shell:RecycleBinFolder

 

و بر روي دکمه Next کليک کنيد.
در صفحه بعدي، explorer.exe را پاک کرده و به جاي آن عبارت Recycle Bin را تايپ نماييد.
اکنون بر روي دکمه Finish کليک کنيد.
خواهيد ديد که يک شورتکات جدید در صفحه دسکتاپ با نام Recycle Bin ظاهر شده است.
بر روي آن راست کليک کرده و Properties را انتخاب نماييد.
در پنجره باز شده، در همان تب Shortcut بر روي دکمه Change Icon کليک نماييد.
در پنجره جديد باز شده، در زير عبارت Look for icons in this file مسير موجود را حذف کرده و آدرس زير را در آن عيناً Copy و Paste نماييد و Enter بزنيد:

%SystemRoot%system32imageres.dll


خواهيد ديد که مجموعه‏اي از آيکن‏ها نمايش داده خواهد شد. در ميان آيکن‏ها بگرديد و آيکن سطل آشغال را مشابه آن چيزي که در صفحه دسکتاپ‏تان نيز موجود است را بيابيد و انتخاب کنيد (اين آيکن در ستون سيزدهم و رديف سوم قرار دارد).
پس از انتخاب آيکن، پنجره‏هاي باز را OK نماييد.
اکنون در صفحه دسکتاپ، بر روي شورتکات مذبور راست کليک کرده و Pin to Taskbar را انتخاب کنيد يا خود شورتکات را با استفاده از ماوس بگيريد و در محيط تسکبار رها کنيد.
با اين کار سطل آشغال به نوار تسکبار ويندوز اضافه شده است.
پس از اين کار مي‏توانيد شورتکات موجود در صفحه دسکتاپ را نيز حذف نماييد.

همان طور که مشخص است از اين پس با انتخاب آيکن سطل آشغال در تسکبار مي‏توانيد پنجره Recycle Bin را باز نماييد. اما امکان کشيدن و رها کردن (Drag&Drop) فايل‏ها را به اين آيکن جهت حذف فايل‏ها نخواهيد داشت.

 

 

براي فعال‏سازي چنين امکاني يک راه حل وجود دارد:
ابتدا بايستي Quick Lunch را در تسکبار ويندوز فعال کنيد.
پس از اين کار، کافي است Recycle Bin موجود در صفحه دسکتاپ (منظور شورتکاتي که در بالا ساختيم نيست) را با استفاده از ماوس گرفته و در محيط Quick Lunch تسکبار رها کنيد.
جهت زيباسازي آن نيز مي‏توانيد تسکبار را از حالت Lock خارج کنيد. سپس بر روي قسمت خالي از Quick Lunch راست کليک کرده و View > Large Icons را انتخاب کنيد.
با اين کار از اين پس مي‏توانيد علاوه بر دسترسي مستقيم به سطل آشغال در ويندوز، فايل‏ها و فولدرها را هم با Drag&Drop مستقيماً وارد آن کنيد

 



.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به آموزش ترفندهای کاربردی در ویندوز7 و سایر ویندوزها مي باشد.